Hulpdiensten, waaronder brandweer en politie, zijn zondagavond rond 21.00 uur gealarmeerd vanwege een oververhitte koelinstallatie bij de Jumbo-supermarkt aan de Stationsstraat in Deurne. Uit voorzorg werd de winkel ontruimd en kwam ook een adviseur gevaarlijke stoffen ter plaatse.
De brandweer heeft ervoor gezorgd dat de installatie veilig kon worden gesteld. Door de grote aanwezigheid van hulpdiensten op de parkeerplaats van de supermarkt, trok het incident veel bekijks.
Foto’s: Harriefotografie/Danny van Schijndel







