De brandweer is dinsdagmiddag rond 14.35 uur gealarmeerd vanwege een voertuigbrand aan de Esp in Bakel. Bij aankomst van de brandweer bleek dat het ging om een oververhitte motor van een tractor.
Hoewel er wel forse rookontwikkeling plaatsvond, bleek dat er geen sprake was van brand. De brandweer heeft voor de zekerheid een nacontrole uitgevoerd en kon daarna terugkeren naar de kazerne.
Foto’s: Harriefotografie/Danny van Schijndel







